Reklamacje

Jak dokonać Zwrotu ?

1. Wydrukuj oświadczeniePobierz oświadczenie ZWROTU
2. Czytelnie wypełnij oświadczenie zwrotu
3. Zapakuj towar wraz z oświadczeniem zwrotu i dowodem zakupu.
4. Wyślij paczkę na adres:
KAVARITO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Rynek 10, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Jak dokonać Wymiany ?

1.Złóż nowe zamówienie. W polu „Dodatkowe informacje (Uwagi do zamówienia)” wpisz „Wymiana”
2. Zapakuj towar i dołącz do niego kwotę na przesyłkę zwrotną (8zł poczta, 14zł kurier)
3. Wyślij paczkę na adres: KAVARITO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Rynek 10, 27-400 Ostrowiec Swiętokrzyski

Jak złożyć Reklamację?

1. Jeśli chcesz otrzymać nowy towar – złóż nowe zamówienie. W polu „Dodatkowe informacje (Uwagi do zamówienia)” wpisz „REKLAMACJA”. Jako metodę dostawy wybierz „Gotówka za pobraniem”.
2. Wydrukuj oświadczenie reklamacji.
3. Rzetelnie wypełnij oświadczenie reklamacji i podaj numer NOWEGO zamówienia jeśli chcesz otrzymać nowy towar.
4. Zapakuj wadliwy towar wraz z oświadczeniem reklamacji
5. Wyślij paczkę na adres: KAVARITO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Rynek 10, 27-400 Ostrowiec Swiętokrzyski

Miejscem składania reklamacji jest siedziba firmy wymieniona w §1 Regulaminu. Procedura gwarancyjna zakłada, że klientowi przysługuje 2 lata na reklamowanie towaru w trybie niezgodności towaru z umową.